Si ce...si maine va fi o zi :)

joi, 22 ianuarie 2009

Ma bucur ca ma critica atata lume :) ma simt flatat ca ma bagati in seama :)) =)) ....dar sincer nu aveam nevoie :-?? ;)

O sa incep cu definitia blogului ca observ ca e greu de inteles:
Un blog (prescurtat de la expresia engleză web log, jurnal pe Internet) este o publicaţie web ce conţine articole periodice sau şi cu actualizare neîntreruptă, ce au de obicei caracter personal. Ca regulă actualizarea blogurilor constă nu în modificarea textelor de până acuma, ci în adăugiri de texte noi, asemenea unui jurnal, toate contribuţiile fiind afişate în ordine cronologică inversă. Acest gen de publicaţii web sunt în principiu accesibile publicului larg.
Dacă la început blogurile erau actualizate manual, cu timpul au apărut unelte (programe şi metode) care să automatizeze acest proces. Utilizarea unui astfel de software bazat pe browser este acum un aspect obişnuit al blogging-ului.
Există mai multe platforme pentru bloguri, dintre care amintim: Wordpress (cea mai cunoscută şi folosită platformă de blogging), Blogger etc.
Scopul blogurilor variază foarte mult, de la jurnale personale şi până la arme publicitare ale campaniilor politice, ale programelor media sau ale diferitelor companii comerciale. De asemenea, ele variază şi în funcţie de autor - de la unul singur la o comunitate întreagă. Blogurile pot constitui şi o sursă importantă de venituri pentru cei care le administrează.
Multe bloguri permit vizitatorilor să lase în urmă (să posteze) comentarii, care sunt şi ele publice, creându-se astfel o comunitate de cititori centrată în jurul blogului; alte bloguri nu sunt interactive.


DECI SA VA EXPLIC DIN NOU: ESTE BLOGUL MEU PERSONAL SI CONTINE PAREREA MEA PERSONALA...DACA NU VA INTERESEAZA....NU IL CITITI :) ;)


Simt ca mesajul meu nu a ajuns corect ...mi-e greu sa inteleg de ce..sincer....NU AM NIMIK CU TOATA SAGUNA...e un liceu foarte bun..am rude care au facut liceul acolo....deci nu nu am nimik cu institutia. Parerea mea proprie si personala este ca, Colegiul National de Informatica "Grigore Moisil" este mai bun, dar asta nu inseamna ca toate persoanele din info sunt mai bune ca cele din saguna...sunt si mai bune...sunt si mai proaste...retineti ca nu fac comparatie intre Saguna si vreun liceu de duzina...fac comparatie intre cele mai bune licee ale Brasovului. Sunt singura persoana care zice asa ceva?...nu cred...si...ce va pasa voua asa mult? Eu o sa continui sa criu in jurnalul meu pe internet....si voi ziceti ca e publicitate....sincer...voi imi faceti publicitate...nu cred ca e vreo persoana care sa fi primit vreun mass sau ceva de la mine....si la fel cum va faceti voi "publicitate" cu hi5-ul sau alte chestii...asa am facut si eu cu blog-ul. Am evitat sa dau vreun nume....asta inseamna ca era public..nu am denigrat imaginea nimanui...cele care se simt...inseamna ca li se potriveste...cele care se amuza...ori nu le pasa..ori chiar nu se potrivesc descrierii.

O sa pun o lista cu parerei in afara celor din commenturi in care o sa cenzurez cum am facut si pana acum numele :)


Multumesc pentru atentie :) ;)

5 comentarii:

SwEEtNovEmBEr spunea...

am si eu o intrebare:de ce nu te iei de mana cu alte persoane si
facetzi un fanclub Info sau ce alt liceu vretzi voi?:)

Anonim spunea...

Deea vorbesti de parca ai fi geloasa :P ofticata pe cei din info ;))

P.S : Mytz@ eu tot te sustin >:D< ur the best:> and F T R :P

Anonim spunea...

De ce nu isi vede fiecare de oalele lui?get a life ppl

SwEEtNovEmBEr spunea...

:))))da,sunt fooooarte geloasa,intr-adevar:))))=))scopul meu in viatza este sa ajung o pitzi din info,asta da:))))insa eu n-am nicio problema cu cei din info;)chiar am prieteni acolo:)insa e amuzant cum toata lumea critica shagunistele si le idolatrizeaza pe cele din info.Un singur lucru mai am de spus:"Vulpea care n-ajunge la struguri zice k sunt acri.":))))Chiar nu putetzi sa terminatzi cu toate criticile aduse shagunistelor?:)

HubbaBubba spunea...

Ok, uite, eu am terminat in info si iti spun ca nu e neaparat mai bun decat saguna. acum nu stiu sa-ti spun cum e in saguna, decat lucrurile pe care le aude toata lumea, lucruri care nu au fost confirmate/infirmate: ca in saguna reusesc doar copiii de-bani-gata si alte bla bla-uri. In info...sa stii ca aveam 3 profi care erau mai severi, in rest totul era o poveste de adormit copiii. Am prietene in Unirea care raman corigente la logica desi invata de rup, in timp ce eu aveam media 10 pt. ca faceam logica cu diriga. Daca ar fi sa spun care liceu e mai bun dintre info si saguna...as alege fara sa stau pe ganduri: Mesota:))