luni, 19 ianuarie 2009

Pe duminica..chiar nu am ce sa zic...am fost pe la Myeloo...am stat ceva timp la el...vrajeli...etc....a venit luni...de aici se schimba putin problema :)). Azi am avut 2 colocvii :)) :-> trecute cu brio...cu 10 si 9 :->. A fost distractiv..in acelasi timp...putin stresant :)) :-j ...pana acum am 2 de 10 si un 9 :))....dar astea sunt ultimele note bune :)) de acum se schimba problema :))....dar probabil nu va intereseaza asta :-j. Dupa masa :)) cik trebuia sa ies in orash...sa "sarbatoresc" dar....dar....din motive total obiective : ..am stat aksa. Pe la facultate...am avut o intalnire soc cu autoare mesajului "Nu..stai lin....o sa gasesti u p altcineva d care sa iti bati joc ;) ! ", mesaj primit la o simpla intrebare :-? "Vii la rev?". O alta chestie buna...am vb cu Creatsa...nu e nimik de mirat :-??...doar ca am lamurit cu ea anumite aspecte :)) ...si app :-? :))))) =))))) isi face blog :))..da taceti ca e top secret :))...acum mai pe seara...am de gand sa merg pe la Myeloo ca ma plictisesc...da el ink nu a aflat :-j :)) ii zic imediat :)

Have a nice night :)

0 comentarii: