New...what?

joi, 22 ianuarie 2009

De ce s-a atacat atata lume...o parte zice ca e super..o parte zice ca e jalnic?...eu ce sa inteleg...ca realitatea doare?...nu mai trebuie...stiu deja...voi trebuie sa intelegeti...cei care criticati. Sincer nu imi pasa...pe voi va intereseaza asa mult ceea ce scriu? In concluzie...post-ul controversat il gasiti putin mai jos :) si acolo va ramane fara modificari fiindca de data asta nu mai am ce...am exclus toate categoriile si cei care se mai simt si se ataca...inseamna ca chiar se incadreaza in categoria celor criticati. PS: Nu e valabil doar pentru Saguna. PSS: Urmariti post-ul continuare...mai am cateva surprize ;)

Si retineti...asumati-va raspunderea pentru ceea ce ziceti si faceti (dupa cum spune si Creatsa ;) :)....nu criticati aiurea dupa :)


Bonus picture:

Ce face Myeloo la 1 noaptea :))




2 comentarii:

Dj Myeloo spunea...

Am talent bhaaa...nu ca altii :> :D

Anonim spunea...

Da... Myeloo...micul Picasso al secolului :))