O zi...obositoare :))

marți, 20 ianuarie 2009

Mda....am plecat cu Myeloo pe la 1 la Tudy sa bem o cafea :)) si cafea ne-am facut :)). Ne-am chinuit vreo 4 ore sa intalam un sistem de operare (Mac OS pentru cunoscatori) si nu s-a terminat aici fiindca nu am reusit :-??...app.....mi-am dat drumu la commenturi..mersi ca mi-ati zis ca nu mergea sa dati :).

Asa...aseara am primit o acuzare ca faptul ca eu am blog e doar ca as fi vazut la Myeloo sau ceva /:) ...cred ca am dreptu sa ma apar de acuzatii nefondate, e una sa ai blog si alta e sa il promovezi sau sa stie persoanele care m-au acuzat de asa ceva, de el, sau poate am blog de 2 ani...doar ca nu am scris in el si am profitat ca si-au facut mai multi sa ne citim intre noi :).

O sa urmeze un post care o sa faca valuri :)) ( o convorbire telefonica ;)...Dan Diaconescu e mic copil :)) ) ...urmariti blogul ca nu o sa regretati....trust me ;)...cam atat pt acum ;)

2 comentarii:

Anonim spunea...

prietenii stiu de ce :))

▫ C♂L☼uRinUrL♀F3▪ spunea...

nu's emo! doar k eu vreau sa pun altfel de posturi :P..am povestit ziua de azi ..dar in alt mod ;)) :)