joi, 15 ianuarie 2009

Azi a fost a doua zi calduroasa in Brasov, soare...frumos. Parea sa fie si o zi buna...:))..bine zis parea:)). Ieri...dupa indelungi discutii..ramasese sa ma intalnesc azi cu cineva..nu dau nume ca nu-i frumos, daa...am ramas cu intalnitu. M-am trezit de dimineata..rutina zilei..nu cred ca va intereseaza :))...apoi la 11 a venit billy...m-am dus la el...ca trebuia freza facuta lux..:->..si cum o face el ...nu o face nimeni :-> :X. Am facut-o :)) stufu meu nu a fost corespunzator...dar tot a iesit. Billy a plecat..si am ramas cu Mielu si cu Tudi...s-a dus o sticla de palinca scurt. Intre timp primesc mesaju interesant : "Cred ca ar fi mai bine sa nu ne mai vedem.... :-@ :)) etc ;) ". Incepem sa bem ai cu spor...cand primesc alt mesaj..."ca ce mai faci...ca ma gandeam la tine...etc si aici"...am zis...ca bine...si ce-ar fi sa ne intalnim...prea multe pregatiri..si sa nu ies :-? ..neah..c'est ne pas posible. Am iesit pana la urma...bine...:))...a fost interesant...da si nu :))...in concluzie...nu a iesit cum vroiam eu :-j ...da asta e. Acum am ajuns si eu aksa...si mi-am anuntat prietenii ca am decretat "Zi Nationala" ...prietenii stiu de ce :)) si ce va urma :))...tot ei stiu :)) dak o sa isi mai aduca aminte :))

1 comentarii:

Dj Myeloo spunea...

A fost o zi memorabila cu multe barfe si multe can-can-uri :X ...si mai ales cu multa bautura cifra magica 6 :)))