SENZATIONAL :)) - exclusiv on Mytz@'s Blog

miercuri, 21 ianuarie 2009

Am primit nenumarate critici din partea unor persoane care se pare ca s-au simtit...dar chiar pt ele existau exceptiile.


Am hotarat sa modific mica povestioara pe care am scris-o
E adevarat ca am fost un pic cam critic la adresa persoanelor din saguna...nu asta era ideea principala a post-ului. Sunt multe persoane de treaba in Saguna...si nu cred ca e cineva care poate critica faptul ca Saguna nu e un liceu special pentru mine, in sens pozitiv, dar din pacate are si foarte multe exemple negative. Am zis ca in 2008 am avut 6 prietene in Saguna...si ce?...ideea nu era ca toate au avut caracter naspha...ce draq...dak aveau caracter naspha poate nu mi-ar fi placut de ele. Acum nu va asteptati sa dau si nume...da ca sa ma asigur, pot sa zic ca Biank nu are un caracter naspha..e o fata super de treaba...doar ca nu am fost pe aceeasi lungime de una..asta e...am dat exemplul ei...fiindca si cu ea a fost o relatie "acida" si urmarile au fost si mai acide. Ce pot sa zic de prietenii din saguna?...dak nu ar fi fost ok...nu mi-ar mai fi fost prieteni..nu credeti?...si pot sa zic ca am prieteni f buni in saguna...printre care si o prietena care imi este best friend...deci...am exclus varianta asta....ce pot sa zic de cei pe care nu ii cunosc....imi cer scuze dak i-am ofensat cu ceva...dar ar trebui sa se gandeasca..ca dak nu ii stiu...nu pot sa ii critic...think people think...you're not animals!!!. Oricum...exemplele negative le stiti si voi foarte bine...fiindca exista barfa..si nu cred ca ar trebui sa zic ceva (exemplu: in 12F se stie f bine...cum e treaba cu taberele si probleme lor interne...deci nu prea au ce comenta)
Dar de ce atac totusi?
Dupa cum spune Myeloo...e o tara libera si avem dreptul sa ne exprimam liber. Nu am zis ceva concret despre o persoana...nu vreau sa fac un blog de scandal aici cum am auzit vorbe.
Mentin conversatia fiindca...sincer nu eu am bagat cuvintele acolo...cuvintele au venit din gura fiecaruia. Nu am comentat conversatia...deci pur si simplu o reproduc...nu a fost realizata intr-un loc intim sau alte chestii...a fost o conversatie publica...care ar fi putut sa o puna oricine.
Sa primesc amenintare? de unde si pana unde...:-?? :))...si sa mai aud ca sunt prost ca nu am atacat atunci?..uite...niciodata nu e prea tarziu...dak am tinut la cineva...am avut incredere...si am patit ce am patit....asta inseamna ca ar trebui sa tac si sa inghit....stai putin...da pe fruntea mea scrie fraier? hy pa ;).
Mai jos gasiti comentul si conversatia telefonica. Cei care au citit blogul pana acum stiu despre ce vorbesc :) ;)
Have a nice night ;)
Si app..mentin parerea :)
Info peste Saguna...dak vreti sa imi demonstrati ca nu e asa....nu aveti dekt :)...dak nu...ma repet...libera exprimare....Parerea mea ;)



Click here pentru poza mai mare.

Si...acum adevarata dovada...totul s-a petrecut acum cateva luni bune :))...dar nu stiu dak a apucat cineva sa auda convorbirea asta pe calculator. In conversatie sunt: Myeloo, O fata din saguna si Billy (cu finalul lui remarcabil : " Stai sa-ti zic ceva :)))))) .........uite un buton rosu...sa vedem ce face :)) )





Si nu uitati sa faceti si testul sa vad cat de bine ma cunoasteti...adik deloc :))
http://www.gask.ro/quiz/99377254/res/

21 comentarii:

Anonim spunea...

"zi..." bip..bip...bip =)) Super tare....daca ne filmam cu un telefon de proasta calitate putem face un show marca 0TV...aaaa OTV pardon :))

Anonim spunea...

Deci ma jur cel mai tare post p care l-am vazut vreodata :)) am ras ... doamne era sa cad de langa birou :)) e fenomenala fata asta :P bafta @ pu ... pu ... pupeze OANA .

Phonebay spunea...

ma dava-n penis ,iar cu povestea aia din nehoiu...

Ce conteaza ca sa intors ea cu spatele la penisuri din intorsura buzaului...ce mai conteaza acu?

lasa fata sa trateze penisshii cu spatele :))...sau sa trateze penishii cu " le visage".

:-??

SwEEtNovEmBEr spunea...

:|...nush...vad k ai preocupari din ce in ce mai interesante in ultimul timp;)

SwEEtNovEmBEr spunea...

Ce pot sa spun...Pot sa spun k sunt putzin dezamagita.Realizez ca de fapt nu stim prea multe lucruri despre oamenii pe care credeam k ii cunoastem foarte bine:)E problema ta ce ai cu fosta ta prietena,dar nu cred k trebuia sa faci atata tam-tam.In fine...nu ma mai bag.Poate k nu am dreptul sa-mi exprim punctul de vedere,dar eu ink te percep k "best friend".Dar avand in vedere k sambata seara te-ai plictisit ingrozitor si in ultimul timp ai cam uitat k mai exista si telefonul...probabil k ar trebui sa fiu mai realista,nu?:)Chiar dak dupa parerea ta sunt o exceptzie,tot sunt in Shaguna.Si e foarte interesant cum ti-ai schimbat parerea de la o zi la alta.Hai,sa nu exageram,de la o saptamana la alta.Probabil nu-tzi convine ce am spus,dar trebuia sa fiu sincera.Imi plac criteriile dupa care cataloghezi oamenii.De altfel,e foarte interesant tot ce ai spus.Chiar sper sa ai mai mult noroc cu fetele din Info decat cu cele din Shaguna;):*

Dj Myeloo spunea...

Mi se pare foarte amuzant si ironic post-ul asta,avand in vedere prin cate a trecut in relatia cu persoana respectiva are tot dreptul sa se razbune intr-un fel sau altul.Fiecare in are dreptul la libera exprimare prin constitutie.

Vorba lu Mytel si Paraziti : "Jos cenzura!" :))

Anonim spunea...

pacat k mi-a iesit la testul ala k te cunosc 90%...se pare k nu te cunosc deloc;)

Anonim spunea...

incepand cu faptul k iti doreai ca si copilul tau sa fie in saguna pe vremea cand erai cu persoana pe care o critici dak iti mai aduci aminte...
in al doilea rand problemele interne ale fetelor din XII F nu te intereseaza pe tine in mod direct si nu este subiect public... dar probabil k suntem mult prea mediatizate si meritam sa aparem pe toate blog-urile... si dak avem nevoie de barfe exista Cancan...
in al treilea rand tu ai spus k persoana pe care ai iubit-o cel mai tare e oana(adik eu), deci inseamna k prostul la faza asta esti tu, nu eu .. si dak mi-am batut poola de tine nu e vina mea k nu ti-ai dat seama... dak esti prost si viatza e ffffffffff grea...
pt mielu =)): micututle limax plangacios ai aici mesajul fetelor din XII F:
1)prietene, scapa te rugam frumos de corvoada virginitatii la 150 ani, iar apoi o sa mai vorbim
2)diploma de BAC este f importanta in viatza unui om, deci ia-ti te rugam si tu Bacalaureatul
3)si din partea Oanei... sunt chiar asa de importanta pt tine?

GET A LIFE
P.S. aceasta a fost o elucubratie prezumtioasa=)) si trebuie tratata k atare

Anonim spunea...

Oana ... eu nu prea te cunosc numai din "auzite" :P ;)) ... doamne deci demonstrezi ca esti o adevarata pitzipoanca ... postul acesta ar treb. sa ajunga pe siteul official de la pitzipoance :P ... si apropo good joke cum vb despre myelu , sincer demonstrezi ca esti o mare ofticata . Lasa ca omu sa isi exprime direct sentimentele si tot ... doar e blogul lui si nu-l lua cu amenintari & bullshit ca in 2009 nu mai prinde ;) . Si ai grija ce vei face in viitor caci esti jalnica . Chiao

ps : mytza tot eroul meu ramai :)) BE A MAN !!

Anonim spunea...

dak nu ati observat comentariul meu era din partea clasei a XII-a F cu exceptia pasajelor in care am specificat k e de la mine:)) bafta in trafic k sincer deja v-am dat cam multa atentie si am multe altele mai importante:) :*

Anonim spunea...

mah mitza eu sincer cred ca esti cam prost asa!adica puteai sa faci chestii mult mai inteligente pentru a fi bagat in seama...sincer ...cat despre micutul baiatel cu nume de animal, eu zic ca pentru varsta lui ar trebui sa isi rezolve probleme fundamntale in viata...vezi-ti mah de viata ta si invata sa vorbesti si sa scrii si, dupa,poti sa mai vorbesti despre oameni net superiori tie!
asta a fost parerea mea ca doar e o tara libera:))

Anonim spunea...

Bravo fetelor.... Sincer chiar nu stiam ca si-a luat mitza avocat pe mielu sau pe dark .... bai terminati ma cu fazele astea de copiii mici ma.... Pff cat am mai ras... doamne.... Bravo fetelor... sincer eu cred in comentarile fetelor ca au dreptate in sensul ca se putea rezolva si alcumva problemele... dar na cum e la moda sa ai blog.. si n-ai ce face acs... cred si eu ... :))) Hai bafta...

Anonim spunea...

Deci super postul...si sincer omu are dreptate...e jurnalul lui personal si are dreptu sa spuna ce vrea, nu stiu de ce v-ati atacat toate in felul asta atata timp cat nu va incadrati..sau chiar va incadrati :-/...dar e treaba voastra. Mersi ca ne-ai amuzat si tine-o tot asa :D

SwEEtNovEmBEr spunea...

"Info peste Saguna"=))ar vrea ei:))))

Anonim spunea...

mai oameni buni..sunt atatea probleme pe lumea asta ..global warmimg criza economica etc=))) si pe voi asta va arde acum? dak info e mai tare sau daca saguna e mai proasta?Grow up! si incepeti sa va ganditi la probleme cu adevarat importante

Anonim spunea...

bah....a inceput sa imi placa kestia asta....e pe episoade?:D orice ar fi..io stiu k mitza are dreptate;;) si tare convorbirea de la tel:))


si..dupa cum ziceam.."mitza te sustin!!" :D

Dj Myeloo spunea...

1.Nu bag "tinerele talentate" in seama deci Oana...imi pare rau nu am ce sa discut cu tine.

Ceea ce urmeaza este doar pentru cele care au ceva personal cu mine si nu stiu de ce.Sper sa nu se simta iara jumate din Saguna.

2.Nu stiu cum am ajuns in aceasta discutie si ce au fetele din 12F cu mine ca eu nu am nimic personal cu ele si nu le-am facut proaste sau in alte feluri.
3.Va intreb oare dak a stat cumva tot 12F la poola mea de stie lumea ce se intampla cu viata mea sexuala? =)) ...dak tot afirmati ca sunt virgin sa stiti ca mumu pot sa dau si tot virgin raman =)))

Si am decis ca de acum incolo sa nu mai dau importanta vociferarilor venite din toate partile,fetelor nu va mai agitati asha de tare ca faceti cancer la san.Vedetiva de viatza voastra si lasati-i pe alti sa-si vada de viata lor.

PS:Va doresc o viata frumoasa.Si sa stiti ca fetele din Info sunt cu multe peste UNELE dintre voi Sagunistele.

Anonim spunea...

Propun un concurs gen trivia intre Info si Saguna... ca sa rezolvam macar una din problemele "arzatoare" are lumii :)) [PS: eu nu am absolut nimic cu nimeni...asta ca sa nu fiu si eu luat la..... intrebari pe aici]

PSS: commentul asta e pur ironic, dar daca sunt doritori poate organizam si ceva inteligent...nu numai aberatii [No offence...]

Anonim spunea...

ahaha =)) ce s mai ataca lumea :>
mha baieti, fiecare cu ce-l doare...cine se simte, pe langa faptul ca se ataca mai si vorbeste fara sa stie L-)...:-j
nu stiu, nu cunosc,dar aveti si voi dreptate...
incep sa cred ca "info-saguna" incepe sa devina un conflict in toate domeniile :)))
astept continuarea :> =)))))

Anonim spunea...

"Eu zic e regizata treaba ."

Revenind la subiect conflictul "Info-Saguna" si as adauga si Mesota , a fost si va ramane pe veci un conflict deschis .

Dj Myeloo spunea...

Bha DjSoby nu mai pune gaz pe foc...ca s-au calmat treburile pe aici :))