luni, 19 ianuarie 2009


Din surse sigure am aflat ca Creatsa o sa isi deschida blog-ul :)). Am reusit sa obtin niste pasaje din ce o sa apara in el :


Imi place:
☺ sa iubesc si sa fiu iubita..da am nevoie de afectiune tot timpu :”>
☺ sa pozez pentru k in unele pojici ;;) ies chiar bine si ma cred frumoasa..mai ales in cele facute de Larisa :D … iar mai tarziu mi se zice k sunt narcisista:)) ups :-“ :”> :))
sa aberez :X ..da sa scriu multe si sa nu intelegi nimik concret:)) probabil ca asa sunt si toate scrierile mele de pe blog :-“ .. nu e vina ta ca nu intelegi…eu sunt cea vinovata pentru k nu vreau sa ma intelegi >;]


Ii iubesc :
♥ pe “fratemiu” :D ..pentru k ma suporTa :)) ..dah kiar ma suporta knd ma plang sh sunt emo :-“ … :))
♥ ce mai iubesc ? :-? .. as vrea sa existe sh un nume de baiat..dar ma abtin :D:D >;]
♥ da bwa..iubesc fluturii ;;) asta nu stiai :D hh :))


Nu imi place:
☻ sa vorbesti aiurea si sa crezi ca ai dreptate 8- knd defapt nu ai …
☻ sa fiu mintita…
☻ sa nu fi punctual..urasc kn se intarzie ..dem e lipsa de respect :D
☻urasc matzele :D :-“ >;] pardon pisicile :))
☻sa ma contrazica cineva :-“


Articolul ce va aparea la ea pe blog va fi mult mai lung...aici sunt doar pasaje ;)


Andreea...ai legatura. :))))

1 comentarii:

Anonim spunea...

dah..cum ziceam... postul asta mi'as dori sa dispara ;;)

am zis sh eu as ak fapt divers .. ;))