O zi care iti doresti sa treaca cat mai repede

vineri, 29 martie 2013

Dap matzo...astazi e o zi naspha....de kkt rau:|....nu am luat salariul si ma asteptam...sefii ma freaca la cap cu proiectele si cum termin ceva imediat da da ..dar fa si aia si ma astept sa fie gata pana diseara...termin si aia ...da ma astept si asta sa fie gata pana diseara....STOP....nu mai pot!!! Te iubesc...mi-e dor de tine...si totul e de kkkkkkktttt.....tu ce faci iub....abea ai inceput munca...pe tine de acum te asteapta distractia :(....da bine...nici eu n-am scapat..ma asatept imediat la un telefon sa ma enerveze si mai tare.....am rugat si eu un feedback...l-am primit din parti...si azi a fost zi de salarii..si mai vine si secretara...tu cate zile lucrate ai...17?..si ii zic ca da....pfoai ce speram :D:D:D:D...si .,...am primit......ce am primit....Si pe langa asta am si tot weekendul de lucru acasa :) sa fie primit :)....deci azi a fost o zi exasperanta....tareeeeeeeeeeeeee...si daca nu am luat banii azi inseamna ca o sa ii iau abea vinerea viitoare probabil \:d/ suuuper :|. Aduti aminte cand erai tu suparata cum veneam la tine sa te inveselec...si eu as fi simtit nevoia acum...bine..vorbesc acum cu tine...dar mi-as fi dorit un val de huguiala :)...viata e din ce in ce mai de kkt pe zi ce trece..si tu imi lipsesti din ce in ce mai mult pe clipa ce trece....o sa te iubesc toata viata mea matzo...iti jur :)...mi se parea ceva ciudat la situatia asta...simteam ca am trecut prin asta deja...si apoi mi-am adus aminte:

 "Nu am mai scris de mult....si...mda...as putea spune ca a fost o perioada urata...cu multe deziluzii si multe decizii pe care a trebuit sa le iau...sau unele sa le accept. Una ma marcheaza si acum...si ma va mai marca pentru mult timp....si culmea...in loc cu trecerea tipului sa se mai atenueze...mai mult se inrautateste...fiindca apare si dorul...combinat cu cele care erau... :))...totul pare mai sumbru decat inainte...dar...ce pot zice...o raza de optimism...o sa existe..o data si o data...cand decizia va fi luata si in favoarea mea :)...until then...nu stiu ce sa spun :)))....Un val de kiss-uiala :******"
.....data de: 20 martie 2009....

m-am intristat... ...t'éstimo matzoo.......valllll de luvuialaaa :X:X:X:X:X:X:X:X:X::X:X:X:X:X:X:X:X:X si valllll deeeeeee huguuuuuuiaaaalaaaaaa >:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<:d>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<>:D<:d>:D< siiiiiiiiiiiii vavavavavavaaaallllll dedeededededde kisuiaaaaaallllaaaaaaaaa :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

0 comentarii: