3 ani si 11 luni....47 de luni...1431 de zile.....

marți, 26 martie 2013

Atat a trecut....in momentul in care am inceput sa scriu erau 1430...dar...timpul trece :). Imi aduc aminte ultima zi in care am scris: "E momentul pentru o schimbare...o schimbare pentru viitor...o schimbare foarte buna. E momentul in care stii ca ai gasit ceea ce cautai..."....si stii...mai multa dreptate ca atunci nu am avut in viata mea :) chiar am gasit...dar nu stiam despre ce vorbeam....doar simteam.... Tu ai uitat de blog-ul asta...cu siguranta nu o sa intri...da..la tine ma refer..nu te stramba:) ...nu o sa iti scriu ca te iubesc , nu o sa iti scriu basme si povesti...ci doar ceea ce simt eu in fiecare zi in legatura cu tine. Exact ca in acea perioada...numa ca total diferit :)... Stau pe facebook ca un prost...si ma uit si ma uit...si te tot vad online...si stau...as vrea sa iti scriu ceva...da..mi-e frica ca ma repezi...asa ca stau...stau..prind curaj....si iar ma sperii...iti aduci aminte?...sigur ca iti aduci...dar atunci erai doar o fata naiva...asa te consideri acum...nu e adevarat....nu erai asa, erai ceea ce simteai ca esti, nu te lasai influentata. Erai o fata simpla!..erai o fata care sa fie iubita si protejata. Si acum esti la fel...dar ti-ai pus o masca pe fata...sa sperii in stanga si in dreapta...REUSESTI! dar..nu se stie ....mastile se degradeaza...se strica...sau ajungi sa te obisnuiesti cu ele :)....acum ai iesit...e 12:20...ma roade..dar tac...inghit...si stiu ca maine va fi o zi mai buna :)...fiindca esti sanatoasa...fericita...si iubita :)....t'estimo >:D<...val de kisuiala :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*

0 comentarii: